Rastlös med kreativ klåda och en enorm längtan att hitta hem - Livet som ensam mamma och student är fyllt av stress och måsten men också av drömmar och förhoppningar





måndag 17 juni 2013

Färgsättning del 2

Idag blev det vabb för mig och när dottern piggnat till var hon väldigt bestämd om att vi skulle åka och handla fler bok kartonger. Sagt och gjort, fler kartonger inhandlades och sen blev det en sväng förbi huset för att skriva ihop listan med saker vi ska slå ner på imorgon vid slutbesiktningen. Väl på plats upptäckte dottern att en flicka som var ute med sin mamma och bror går i hennes skola. Hon gick över dit och lekte medan jag inspekterade huset. Efter ett tag slöt även jag upp och fick en fika och rundtur. Upptäckte också att föräldrarna jobbar i huset bredvid mitt jobb. :)
Lite bilder av våra tapetval som vi gjorde en kväll i februari. Tyvärr har jag lyckats ha bort min batteriladdare till kameran så jag får använda telefonen med resutlatet att bilderna är sådär.


Matrumsdelen och en del av hallen


En del av vardagsrummet


Master bedroom :)


Dotterns rum


Det som om några år kommer bli dotterns rum, närmsta framtiden kommer detta rum att fungera som kartonguppställningsplats


Kontoret


Allrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar