Rastlös med kreativ klåda och en enorm längtan att hitta hem - Livet som ensam mamma och student är fyllt av stress och måsten men också av drömmar och förhoppningar





måndag 28 november 2011

Livet tuffar på i nya spår..

Månaderna har gått fort och jag har pendlat mellan glädje och tröstlöshet över mitt sommarvikariat. Men det har känts rätt och det har varit ett bra steg på vägen mot målet och för några veckor sedan fick jag beskedet att jag var en av de som erbjöds en fast anställning. Puh.. Så i vår blir det grundutbildning och jag kommer att bo hemma igen. Har pendlat mellan jobb och nya kärleken och hemmet och lilla sessan, det har inte varit lätt! Men i och med beskedet kan jag nu på allvar börja leta nytt boende, jag närmar mig HEM! Förhoppningsvis kan jag nu rota mig och känna mig riktigt hemma och lugn.

Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar