Rastlös med kreativ klåda och en enorm längtan att hitta hem - Livet som ensam mamma och student är fyllt av stress och måsten men också av drömmar och förhoppningar





torsdag 31 mars 2011

Kära dagbok..

Gårdagen gick över all förväntan! Var sååå nervös men när jag väl satt där så var jag lugn utåt och gav nog en bra bild av mig själv, fick beröm för mina svar!! Mitt i all nervositet innan så intalade jag mig själv att snart är det över.

Inatt bröt så förkylningen ut. Har väntat på det i en vecka och jag anade att det skulle komma så här dagen efter "dagen D". Men trots halsont, snuva och feberhuvudvärk så är jag ändå tillfreds, pga gårdagen!! Har stora förhoppningar om att det går åt rätt håll det här. Happy, happy!!

Med am är det värre, mycket motstridiga känslor och nu börjar de jobbiga komma ikapp, var nära att det brast häromdagen när jag insåg vad allt innebar, men me 2 små hemma var det bara att bita ihop och jag städade frenetiskt för att slippa tänka för mycket.

Har slappat sen dagislämning så nu ska jag ner i skattkammaren och se vad för fynd jag kan hitta :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar