Rastlös med kreativ klåda och en enorm längtan att hitta hem - Livet som ensam mamma och student är fyllt av stress och måsten men också av drömmar och förhoppningar





torsdag 28 oktober 2010

Seg dag..

Har inte fått ngt gjort idag, suckar tungt! Visserligen gick jag en promenad i det härliga milda och soliga höstvädret nu på fm men sen säckade jag ihop i soffan när jag väl kom hem. Mår fortfarande inte helt 100 men jag försöker komma igång iaf, äter ju både Kåvepenin och Mivitotal samt xtra B- & D-vitamin så snart kanske jag e pigg å frisk igen :)

Måste sätta mig ikväll efter att dottern är nattad och plugga, skulle ha gjort det igår kväll men var jag så trött att jag la mig för att läsa istället, Svart som natten, är boken som för tillfället ligger på sängbordet, men det gör även Infiltratören, tröttnade på att läsa den bara, får så mycket sånt ändå via studierna så...

Dags att rycka upp mig, ska hem till min exsambo och diskutera framtiden, hur vi ska lösa allt praktiskt framöver när han kommer att vara borta ur vår dotters liv en period, mm, där var en tung suck igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar